„Od početka godine do kraja lipnja u djelovodnik Općine Kršan upisano je 4114 akata, u 1181 predmetu, svaki predmet ima najmanje 4 akta, a u nekima je to i desetorostruko više, što govori o aktivnosti lokalne zajednice. Sustav administracije dosegao je razinu da su postupci sve složeniji, zahtjevniji, potrebno je više vremena, bolja i temeljitija priprema, kako bi se pojavilo čim manje grešaka ili kvarova, a koji se ipak događaju,“ rekao je ukratko, načelnik, Općine Kršan, Valdi Runko, na posljednjoj sjednici Općinskog vijeća, u Izvješću o svom polugodišnjem radu 2019.-e, te dalje odgovarao na postavljena mu pitanja.
„Mogu li se postaviti rampe za invalide na groblju Općine Kršan? Mislim da to nije velika investicija za Proračun, iako znam da imamo 10 groblja. Na nekima možda nije potrebna, ali groblje Kršan je dvostepeno, a planira se ići na proširenje i vjerojatno će doći još jedna dionica. Rampa bi bila izvediva, gotovo s jednim tavalonom sa strane i zatrpavanjem dijela stepenica betonom, jer su dosta široke.
U okolnim selima imamo problem s vijencima i cvijećem na sprovodima, pa pitam da li se mogu kupiti kolica i za koja groblja trebaju? Sprovod pokojnika iznimna je situacija, a ljudi je sve manje, za nositi i cvijeće i vijence“, rekao je Silvano Uravić (SDP), pitajući za ovakvo poboljšanje života u lokalnoj zajednici.
„Prihvaćam kritiku i svakako ću nastojati ubrzati prije nego se promijeni zakon, da ne moramo ishoditi građevinsku dozvolu, za ugradnju rampe za invalide. Za sada nije potrebna ali može se očekivati da će trebati kroz mjesec ili dva, „ odgovorio je Runko i nastavio.
„pitanje kolica lakši je dio posla, to u protokolu rješavamo službeno, zatraže se ponude i po predračunu plati i kolica su tu. To je sveukupno 5 do 10 sati posla, pod uvjetom da imamo sredstva u proračunu. Za što ćemo ih kroz drugi rebalans uvrstiti, jer nismo predvidjeli sredstva za uređenje i opremu za groblja.“
„Kad već razgovaramo o tome, ja bih zatražio rukohvat uz stepenice, radi starijih ljudi jer i to su sitne investicije“, dodao je Roko Terković (GB).
„Kad se radi rampa za invalide, uz nju ide i rukohvat“, kratko je pojasnio Runko.
„Spomenuli ste sa 30. lipnja 1,8 milijuna na računu Općine, a nama stoji prazan novi Dom kulture, kojemu treba samo još uredska oprema“, izjavio je Šemso Mujić i pitao, „da li bi se moglo, a sjećam se da je bilo govora oko 350 tisuća kuna za unutarnju opremu, od iznosa na računu, izdvojiti koju kunu za to opremanje, da Dom više ne stoji prazan?“
„Zadnjih 15 dana imali smo 2 susreta s izvođačima i podizvođačima. Podijeljeni su zadaci, a vezano je za gradnju, stolariju, podove, niskonaponsku mrežu, za vatrodojavu, grijanje i hlađenje. Ukupno je angažirano desetak do 12 pravnih osoba koje će u potpunosti izvršiti pregled i privesti Dom kulture potpunoj tehničkoj ispravnosti. Slijedeću sedmicu dolaze pravne osobe koje su izvršile jednu vizualizaciju uređenja unutrašnjosti Doma, pa ćemo mi u narednih mjesec ili dva, raspisati natječaj, da se paralelno izabere model unutarnjeg uređenja, sa svom tehnikom koja bude dostupna ili za koju budemo smatrali da nam je potrebna za taj Dom“, odgovorio je Runko. Time je rasprava završena, a Izvješće o polugodišnjem radu načelnika, primljeno na znanje, jer se o njemu ne glasa. (K.Š.P.)23.09.2019./09:28:29