Mnogi građani se ne mogu naviknuti, ili nisu upoznati s novim uvjetima vezanim uz dostavu stanja brojila Elektroistre. Javlja nam čitateljica da "nakon 20 godina u Elektroistri više nije moguće dobiti probni obračun već samo prijaviti stanje brojila". Ističe da je u razgovoru s djelatnicom Elektroistre saznala da to više neće biti moguće, ni putem telefona - putem kojeg se može dojaviti samo stanje brojila, ni u samoj poslovnici Elektroistre jer tu uslugu probnog obračuna više uopće nemaju. Kaže i da joj je žao jer je inače imala velike razlike u potrošnji između ljetnog i zimskog perioda te da je na taj način, prijavom mjesečnog stanja i traženjem probnog obračuna, mogla kvalitetnije kontrolirati svoju potrošnju.
Plati koliko trošiš
Do prije mjesec-dva, potrošači su mogli nazvati besplatan broj Elektroistre 0800 300 411 i na temelju dojave stanja mogli dobiti probni obračun te onda ispuniti opću uplatnicu i njome platiti račun za stvarno potrošenu struju: u Elektroistri, internet bankarstvom, u financijskoj instituciji ili čak na kiosku za novine. Tako je bilo ranije, ali sada je sistem promijenjen. No, to ne znači da se sada može plaćati samo akontacije koje se dobivaju uz šestomjesečni obračun, odnosno da više nemate mogućnost izračunavanja koliko ste struje potrošili i plaćanja računa na temelju potrošnje za svaki mjesec posebno.
Naime, HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. dužan je kupcu kategorije kućanstvo omogućiti samostalno očitavanje stanja brojila. Dakle, svaki kupac kategorije kućanstvo, koji ima šestomjesečni obračun, ima pravo na samoočitanje stanja brojila, ali prije treba sklopiti ugovor o samoočitanju koji ne košta ništa. Ugovor se može sklopiti u prostorijama Elektroistre, a moguće je zatražiti i odraditi taj posao i preko adrese info.dppula@hep.hr. Oni koje te ugovore imaju potpisane od ranije, ne trebaju potpisivati nove.