Iz razloga prekida redovnih očitanja vodomjera, a sve sukladno mjerama prevencije širenja koronavirusa, računi za vodnu uslugu na području djelovanja Vodovoda Labin d.o.o. bit će izdani na temelju procjene u visini potrošnje za isto obračunsko razdoblje iz prethodne godine.
Na ovaj način vodne usluge će se obračunavati sve dok se novonastala situacija ne normalizira.
Iz istoga se razloga, privremeno obustavlja i redovna zamjena vodomjera.
Pozivamo one korisnike koji žele da im se vodna usluga obračuna na temelju očitanog stanja vodomjera da ga sami očitaju te stanje vodomjera prijave do zadnjeg dana u mjesecu navodeći mjerno mjesto i šifru potrošača vodnih usluga putem online forme na web stranici, putem dojave stanja brojila na broj telefona (govorni automat) 052/884-277, 24 sata dnevno, od 15. do posljednjeg dana u mjesecu ili putem telefona radnim danom na brojeve 884-275 i 884-278 u vremenu od 10 do 13 sati.
Podaci o mjernom mjestu i šifri potrošača mogu se iščitati na izdanom računu u prethodnom mjesecu ili dobiti na prije navedene brojeve telefona.
Osobnim dolaskom neće biti moguće prijaviti stanje vodomjera, a niti ostale podatke za obračun.
S obzirom da se neko vrijeme vodomjeri neće redovito čitati, korisnike savjetujemo da povremeno provjeravaju ispravnost svojih internih vodovodnih instalacija kako bi na vrijeme uočili eventualne gubitke vode uzrokovane kvarom na dijelu instalacija iza glavnog vodomjera.
Provjeriti ih mogu na jednostavan način zatvaranjem svih izljevnih mjesta te očitanjem stanja vodomjera.
Ukoliko vodomjer bilježi potrošnju, znak je to kvara na korisnikovoj internoj vodovodnoj instalaciji.