U utorak 28. rujna učenici 6. i 8 razreda Osnovne škole Vladimira Nazora realizirali su terensku nastavu proučavajući i obilazeći najpoznatije spomenike glagoljaške pismenosti. Najprije su posjetili kolijevku hrvatskog glagoljaštva, Roč. Ispred Velikih vratiju dočekao ih je Hari Vidović, turistički voditelj i profesor likovne kulture čija je odjevna kombinacija bila u skladu s njegovom užom specijalnošću, a to je fresko slikarstvo. Proveo je učenike i učitelje Ročem te ih upoznao s najvažnijim kulturno povijesnim spomenicima tog pitoresknog gradića.
Učenici su s velikim zanimanjem slušali njegovo zanimljivo izlaganje. Najprije su posjetili Ročku glagoljsku tiskaru gdje su saznali kako je izgledao i tiskao Gutenbergov tiskarski stroj. Potom su čuli o freskama i njihovoj važnosti u crkvi sv. Roka, a posjetili su i radionicu Harija u kojoj im je pokazao kako izgleda proces nastanka freske. U crkvi sv. Antuna vidjeli su poznati Ročki abecedarij iz 12. st, a na kraju obilaska Roča uživali su u prekrasnom pogledu na Vidikovcu kipara Želimira Janeša. On i Zvane Črnja zajedno su osmislili Aleju glagoljaša.

Potom su se uputili Alejom glagoljaša do Huma. Prije polaska na terensku nastavu istražili su jedanaest spomenika te su osmaši i šestero učenika šestog razreda, podijeljeni u parove, pripremili izlaganja o svakom spomeniku. Kod svakog spomenika, osim izlaganja, učenici su dobili listiće s pitanjima za provjeru koja im je pripremio učitelj povijesti, Dalibor Švić. Učenici koji nisu izlagali, dobili su tablicu s kriterijima prema kojima su ocjenom od jedan do pet ocjenjivali izlaganja. Vrednovali su zanimljivost, jasnoću, razumljivost, pripremljenost sadržaja te uvjerljivost javnog nastupa i vještinu prezentacije.

Po dolasku u školu na satovima hrvatskog jezika uslijedio je kviz provjere stečenog znanja u digitalnom alatu Kahoot. (Izvor:OŠ Vladimira Nazora Potpićan)05.10.2021./12:03:42